1

ТОВ «Київгума» 6-9 червня в Києві на ВДНХ приймала участь в важливому виставковому форумі року агропромислового комплексу України. На нашій виставковій експозиції проводилася презентація нових продуктів.

Стенд відвідало біля 100 відвідувачів, було заповнено 73 анкети. Тому є сподівання на істотне поповнення бази контактів та клієнтів.

Разом с тим проходило вивчення менеджерами ринків збуту для розширення дилерської мережі, вивчення попиту і ціноутворення: найбільше цікавились товарами для тваринництва, особливо виробами для вигодовування тварин, а також силіконовими та медичними трубками, зокрема відчутний інтерес викликали іграшки для собак.2

Відвідувачі стенду часто звертали увагу на покриття для підлоги корівників. «Київгума» виготовляє його формовим методом, який дозволяє надати покриттю таких властивостей як міцність та зносостійкість, на відміну від покриттів конкурентів , виготовлених із гумової крихти.

Представники різних організацій та пересічні громадяни зацікавилась побутовими рукавичками та силіконовими формами для випікання, були приємно здивовані, що зараз в роздріб можна придбати численні вироби «Київгуми» у таких мережах як «Епіцентр», «Велика кишеня», «Ашан», «Леруа Марлен», «Нова лінія» та «Watsons».

Важливий результат виставки - оновлення інформації про конкурентів, що може змусити підкоригувати стратегію поведінки на ринку або по-новому подивитися на свої переваги.Частина відвідувачів стенду виявила бажання працювати напряму з нашою компанією, а не через дистриб’юторів. 

6

Це представники ветаптечних мереж та зоомагазинів, великих тваринницьких комплексів та невеликих господарств.
         

Для результативної участі компанії в виставці, був грамотно підготовлений до заходу стенд і необхідні матеріали, починаючи від зразків продукції до друку додаткового накладу візиток і беджів.

Та необхідно найважливіше - пам'ятати, що після закінчення виставки робота тільки починається

4 s3 s